01
BESZÉLGESSÜNK
A pontosabb eredmény érdekében, a folyamat elengedhetetlen része. Egy kérdőívvel kezdünk, melynek hála jobban megismerünk Téged és Vállalkozásod.
02
KONCEPCIÓK
A kutatás során megszerzett információkat rendszerezzük, majd kidolgozzunk minden koncepciót, ami a fejünkben van. Ezután Te már a legjobb terveket kapod meg.
03
MÓDOSÍTÁSOK
Az előző pontokban megalkotott koncepciókat prezentáljuk Számodra. Közösen átbeszéljük a felmerült kérdéseket, gondolatokat. Szerintünk minden ötlet értékes.
04
ÁTADÁS
Az árajánlatban szereplő formátumban, gondosan előkészítjük az átadásra a projekt anyagait. Így már egyből használhatod is őket, hogy mielőbb a konkurenseid elé kerülj.
+1
BESZÉLGESSÜNK
Kimondatlan kérdések csak kínzóvá válnak. Nem számít ha szakmai kifejezésről van szó, esetleg egy ötlet, vagy legyen szó bármiről. Szeretnénk ha bármikor, bátran mernél kérdezni. A legtöbb esetben a kérdések és a kísérletezésekkel jutunk el a lehető legjobb eredményhez.
„A mi honlapunkat ők készítették, ami a vártnál is jobb lett. Maximálisan elégedett vagyunk a munkájukkal, minden szerkesztésre vonatkozó kérésünket azonnal teljesítik. Nagyon kreatívak, rengeteg ötlettel segítettek, hogy a vállalkozásunk sikeres legyen.”
KOVÁCS LILLA
BAJAI LÁSZLÓ AUTÓSISKOLA
Ma már online és offline formában is a lehető legjobbat kell nyújtanunk, hogy ebben a rohanó médiavilágban meg tudjuk ragadni az emberek figyelmét!
Ezért van szükségünk egy egyedi, magával ragadó és figyelemfelkeltő logóra.
Volt már rá példa, hogy egy cég megjelenése, jellegzetes betűtípus, szín és forma használata megragadta figyelmedet? Ami után, mikor egy apró részletet is meglátsz bármelyik elemből, máris eszedbe jut az említett vállalkozás.
Kiadványok, e-book-ok tervezésekor fontos és kiemelt célunk, legyen szó online vagy offline formátumról, hogy mindig élvezet legyen olvasni, lapozni. Prezentáljuk úgy Céged, hogy közben valami maradandó élményt nyújtsunk érdeklődőid, olvasóid számára!
Ismerkedés során is az első szűrő az emberek számára, amit látnak. Termékek esetében is a kinézet az első, ahogy prezentáljuk.
Az első benyomás után jön a márka ismertség, az ár mint szempont.
Honlappal rendelkezni ma már nem kiváltság. Az se elég ha van… átgondoltnak és célcsoportra szabottnak kell lennie. Így eredményt is érhetsz el vele, ezáltal a cégedbe fektetett bizalmat is sokkal inkább erősíteni tudod.
Mit szólnál egy külső kreatív csapathoz, akire folyamatosan számíthatna márkád?
Legyen szó stratégiáról, vagy a kampányaid grafikáiról. Dolgozzunk együtt havonta, hosszútávon, hogy a lehető legjobbat hozzuk ki egymásból.
Maradtak még kérdéseid? Beszéljünk róla!
SZÁMUNKRA NINCS TÚL NAGY, VAGY TÚL KICSI PROJEKT.
ÁSZF | ADATVÉDELEM | IMPRESSZUM