Egy rossz grafikus hosszútávon többe kerül, mint egy jó elsőre
©2022 Brand Mágus
Ratking sörfőzde
Történetmesélés és az abból fakadó kíváncsiság amiért mi kifejezetten rajongunk. Az embereket, nem csak vizuális fronton, hanem történet szempontjából is szerettük volna bevonzani a sörfőzde életébe, világába.
Olyan figyelemfelkeltő és sokoldalúan használható logót szerettünk volna csomagolással társítani ami megszólítja a polcról a vásárlót. Majd az évente frissülő címkének köszönhetően egyfajta gyűjtői szenvedély kialakulását tűztük ki célul.
Logótervezés során az egyik első szempont a konkurencia és a piac megismerése. Itthon fantasztikus kézműves sör közösség virágzik. A Ratking kis mennyiségének köszönhetően is inkább ezt a fogyasztó réteget célozta meg.
A logóban szerettük volna megragadni a pillanatot. Karakterek stílusában is prezentálni a szabadabb sörfőzdei és márka attitűdöt. Ezzel is a történetmesélés és a jövőben megjelenő címkék merész kivitelezési és vizuális stílusára szerettünk volna reflektálni.
Két különböző kiegészítő ikon és grafika készült a logó mellé. Célja elsősorban a legenda, a patkánykirály egyfajta stilizált megjelenítése egyszerű formában.
A teljes alakos a címke első felében jelenik meg. Míg a második, a fejet tartalmazó elsősorban a sörösüveg nyakán, illetve a csomagolás oldalán jelenik meg.
Az elsőnek megjelenő címkét színek és tipográfia tekintetében terveztük vizuálisan megnyerőnek.
A fekete háttér nagyszerűen segít egyrészt magasabb árkategóriájúnak és minőségűnek gondolni a terméket. Közben az élénk színek is jobban, figyelemfelkeltőbben tudnak érvényesülni a szem számára.