Milyen előnyökkel jár, ha kiadványokat használsz?

Featured Image

Hajlamosak vagyunk leértékelni és más szemmel nézni mostanában a kiadványok szerepét. Ráadásul ennek egyik legnagyobb áldozata a nyomtatott anyagok lettek. Pedig, ha jobban belegondolunk akkor a különböző kiadványok, valójában a cég arculatának és üzenetének egy nagyon fontos és erőteljes kommunikációs eszköze.

Ami az elejét illeti, ez inkább rész igazságnak tekinthető. Sok olyan vállalkozás és szektor van, ahol a mai napig kiemelt figyelmet kapnak ezek az anyagok. Ami ebben kifejezetten érdekes, hogy míg sok más helyen ezekre kevesebb figyelmet fordítanak. Azok akik mégis, ott bevétel és eredmények szintjén is jobban érezhető a hatásuk.

Egy jól megtervezett kiadvány, egy erőteljes stratégiai és kommunikációs eszköz.

Összességében, akkor milyen előnyökkel jár egy hatásos kiadvány?

Megbízhatóság & hitelesség

Legyen szó brosúráról, éves jelentésről vagy katalógusról, mind képesek az alábbiakban segíteni:

  • Növeli az ügyfeleid bizalmát céged iránt
  • Egy stílusos, átgondolt kiadvány növeli a presztízst
  • Erősebb szakmaiságot sugall
  • Látszik a vállalkozáson, hogy komolyan veszi a kommunikációt

Segít a márkaépítésben

Kiadványtervezésben az a jó, hogy nem csak szavakkal képes információt átadni rólatok, hanem vizuálisan is segít kapcsolatot építeni.

  • Segít erősíteni a cég arculatát.
  • Megkülönböztet téged a versenytársaktól
  • Hosszabb távon megmaradt az olvasó emlékezetében
  • Következetes képet teremt az érdeklődőben

Értékesítési eszköz

  • Hatékonyabban tudod bemutatni terméked, szolgáltatásod
  • Segít növelni az érdeklődést
  • Nyomtatott forma esetében, egyfajta fizikai megerősítés a vállalat létezésének. Ezáltal pedig erősíti az ügyfélben a bizalmat is
  • Különböző értékesítési tölcsérekbe, eredményesen beépíthetőek

Milyen elemekre érdemes figyelni egy kiadványnál?

Tartalmi részeknél

  • Szólj az olvasóidhoz, határozd meg minél specifikusabban a célcsoportodat.
  • Figyelj, hogy világos és érthető üzeneteket használj
  • Gondoljátok át lépésről lépésre haladva, hogy logikus legyen a felépítés.
  • Törekedj, hogy releváns és friss információkat tartalmazzon. Senki nem szereti, ha rabolják az idejét.

Vizuális tervezés során

  • Fontos, hogy egységes legyen az arculatotokkal.
  • Tipográfiailag érdemes előre eltervezni. Legyen szó betűtípusról és azok konzisztens méreteiről.
  • Figyeljetek oda a képek felbontására, minőségére. Ugyanez vonatkozik a grafikai elemekre is.
  • Tördelés, tördelés, tördelés. Legyen könnyedén olvasható az anyagotok.

Technikai kivitelezés

  • Figyeljetek oda a papír súlyára, tapintására. Nem minden anyag esetében ajánlott minden papírtípus.
  • Gondolkodjatok a felhasználó fejével. Mekkora méretben és formában célszerű az adott anyagot megtervezni/megterveztetni.
  • Milyen távban terveztek az anyaggal? Tartsátok szem előtt a használhatóságot és tartósságot.

Összegzés

A professzionálisan, szakember által a kiadványtervezés, sokkal több mint grafikai vagy stratégiai kommunikációs eszköz. Képes és elősegíti, hogy megmutassuk vállalatod valódi arcát, mindazon értékeket amiket képvisel. Ismertesd meg hatékonyan közönségeddel, hogy miért és mi céged igazi küldetése.

Kiadványtervezés végső soron, nem csupán arról szól, hogyan néz ki az elkészült anyag. Hanem egyszerre képvisel Téged vizuális és szöveges formában. Téged és vállalkozásod értékeit, céljait és küldetését.

 

Kapcsolatfelvételhez a képre, ajánlatkéréshez kattints ide.

gravatar
 · 
4 min read
Comments

No Comments.

Leave a replyReply to

AZ ÖTLET MEGVAN?
MESÉLJ RÓLA NEKÜNK!

SZÁMUNKRA NINCS TÚL NAGY, VAGY TÚL KICSI PROJEKT.