Belegondoltál már abba hogy sok esetben egy cégnek nagyobb kárt okoz ha rossz honlapja van, mintha nem is lenne? De vajon miért?
Csak képzeld magad abba a helyzetbe, hogy eljutottál egy vállalkozás honlapjára ami rosszul van felépítve, elavult a működése, megjelenése, marketingje. Vajon mekkora annak az esélye, hogy az ő szolgáltatásukat választod?
Fontos, hogy lépés tarts a korral!
Ezért is vállalkozóként, ha teheted akkor ne használj ingyenes tárhelyet, e-mail szolgáltatót. Az online megjelenésednek bizalomkeltőnek kell lennie. Így lássuk be Te se vennél komolyan egy olyan céget, aki azt az évi pár ezer forintot sajnálja a komoly megjelenéséhez elengedhetetlen eszközre.
Felejtsd el a régmúlt mentalitását!
Mit értek ezalatt? Több honlapot vizsgáltam már át, illetve több vezetővel volt már szerencsém megbeszélésen részt venni. Az ilyen alkalmak során szembesültem azzal a rendkívül KÁROS hozzáállással, hogy csak legyen fent valamit. Ennél egy fokkal jobb, de ugyanolyan rossz gondolatmenet szülőtte, az hogy töltsünk fel pár fotót a cégről, a szolgáltatásokat címszavakban írjuk ki és maximum még egy telefonszámot kapjon a látogató. A másik véglet az aki regényt ír a honlap bemutatkozó anyagaihoz, esetleg nem a megfelelő módon helyezi el a lapon.
Jegyezd meg! Azért mert a céged saját weblappal rendelkezik még igenis ki kell alakítanod egy stratégiát és küzdened kell az érdeklődök bizalmáért!
Személyiségemből adódóan maximalista embernek tartom magam. Minden apróságban azonnal kiszúrom a hibát. Melyre szeretek minél előbb, ám a lehető legjobb megoldást kínálni!
Ha úgy érzed elkelne egy kis segítség, tanácsadás. Rendelkezel honlappal vagy csak tervezel készíttetni. Keress minket ide kattintva e-mailen és fejts ki a problémádat és rövid időn belül keresni fogunk!
Borító: Liza Summer fotója a Pexels oldaláról
No Comments.