Arculattervezés

Arculattervezés

Tervezzük meg márkád jövőbeli megjelenését.

Kezdésnek jobban megismerjük Vállalkozásodat.

Ezután kialakítjuk márkád jövőbeli megjelenését melynek fő célja, hogy üzeneteid erőfeszítés és problémamentesen jussanak el vásárlóid, érdeklődőid számára.

Miben segítünk?

Miről szól?

Márkád megjelenésében az első benyomás kulcsfontosságú. Az érzés, benyomás ami az első interakció során történik, meghatározza a későbbi hozzáállást Cégedhez.

Márka esetén termék és a felhasználó közötti létfontosságú kapcsolatot értjük.

Annak érdekében, hogy felismerhető legyen kidolgozzuk a márka alapvető elemeit. Kezdve a logótól, a színpalettán keresztül egészen az arculati kézikönyvig.

Végül egy egyedi megjelenést kapunk, ami segít hosszútávon hitelesen átadni Céged történetét, üzenetét.

Az elmúlt évek során kidolgoztunk egy olyan megközelítést, hogy nem csak és kizárólag a vizuális megjelenítésre fókuszálunk.

Segítünk az arculatban kifejezni és megérteni a miérteket illetve a jövőbeli céljainkat, stratégiánkat.

Hogyan zajlik
a tervezés?

Elküldünk számodra egy kérdőívet. Így jobban átlátjuk jelenleg hol tart márkád és mi az ahova el szeretnél jutni.

Megvizsgáljuk és feltérképezzük a konkurenseid és piacod.
Kiderítjük, hogy mi az ami megragadja álom célközönséged.

Mi az ami sikeresen megkülönböztethet téged megjelenésben a konkurensektől.

Miután meghatároztuk, mi az ami sikeresen megkülönböztethet téged konkurenseidtől és mivel ragadhatjuk meg álom célközönséged.

Felvázolunk Neked 2 vizuális irányzatot, amerre szerintünk a kérdőíved alapján márkádnak elkellene indulnia, beleértve a logótervet, ajánlott betűtípus kombinációkat és színpalettát.

A prezentációt, PDF formájában küldjük számodra e-mailen. Ilyenkor 2 munkanapon belül várjuk a visszajelzéseid.

Az általad kiválasztott koncepcióval Veled együttműködve véglegesítjük a márka megjelenés koncepcióját.

Biztosítva, hogy a végleges tervek megfeleljenek a vállalkozásod víziójának.

Ebben az esetben a véglegesítés 2 körös módosítási kört tartalmaz a kiválasztott koncepció.

Ez a kör abban az esetben van, mikor bármelyik opcionálisan választható márka arculat kiegészítőt választottad.

(Például közösségi média megjelenések, névjegykártya tervezés…)

Ebben a fázisban alkalmazzuk ezeket is a végső márka megjelenésre vonatkozóan egységesen.

A projekt lezárásakor elkészítjük a vállalkozásodra szabott arculati kézikönyvet.

Ezzel egyidejűleg a projekt során kért anyagokat átadjuk az előre meghatározott formátumokban. Beleértve a logót az összes szükséges elrendezésben és színben.

Az arculati kézikönyv azért fontos, hogy a jövőben akár egyedül, akár csapatban dolgozol a márkád megjelenése következetesen jelenik majd meg jövőbeni marketing anyagaidon keresztül.

Ezáltal érdeklődőid hamarabb kezdenek bízni vállalkozásodban.

Itt az idő, hogy elindítsd márkád új látványvilágát a világ meghódítására!

*A leírás a Márka arculat alapcsomagunk folyamatát mutatja be.

Teljeskörű szolgáltatásaink

“Az elsőt választom! Minden nagyon tetszik, wow! Profi munka!”

Knapek Éva

Kapcsolat tudatosan

Shopping Cart
Scroll to Top